TCL İletişim Merkezi : 0850 209 98 25 (0850 2099 TCL)
Mail: tcliletisimmerkezi@bilkom.com.tr
Kullanıcı kaynaklı herhangi bir hasar olmaması durumunda teknik arızalar 2 yıl Bilkom Güvencesi kapsamındadır.
43" ve üzeri televizyonlarda;
· Yetkili servis tarafından kurulum yapılması zorunlu olup ücretsizdir. Yetkili servisten önce ürün ambalaj ve kutusunu açmayınız. Yetkili servis gelmeden kutuyu açmanız durumunda ürün garanti dışı kalacaktır.
Ürün garantisi Fatura tarihinden itibaren başlamaktadır.
Merak edilenler
Ücretsiz kurulum için ücret talep edildi
Ürün sayfasında kurulumun ücretsiz olduğu belirtilmesine rağmen servis tarafından ücret talep edilir ise ilgili markanın müşteri hizmetlerinden destek alabilirsiniz
Ürünümün garanti belgesi teslim edilmedi, ne yapmalıyım
Ürün sayfasında resmi distribütör, ithalatçı veya imalatçı garantili olduğu belirtilen ürünün garanti belgesi paket içerisinde yer alır ve ürünlerin orijinal paketleri hiç açılmadan size gönderilir.
Ürünümün garanti belgesi üzerinde kaşe yok/tarih yanlış
Satın aldığınız ürünler kapalı kutuda size teslim edildiğinden gönderim aşamasında ürün kutuları açılmamaktadır. Bu nedenle de kutu içeriğinde yer alan garanti belgesi size kaşesiz olarak ulaşır.
EmoticonEmoticon